coaching

رفتارشناسی :: مرکز مشاوره و آموزش رفتارشناسی

مرکز مشاوره و آموزش رفتارشناسی

مدرس رفتار شناسی و شخصیت شناسی حل تعارضات سازمانی و خانواده

مرکز مشاوره و آموزش رفتارشناسی

مدرس رفتار شناسی و شخصیت شناسی حل تعارضات سازمانی و خانواده

مرکز مشاوره و آموزش رفتارشناسی
دکتر امیرحسین الداغی:
مطالعه، پژوهش و شرکت در دوره ها و کارگاه های تخصصی فراوان در راستای تحصیلات عالی طی سال های متمادی بستری را فراهم نمود تا بتوانم با تدریس و برگزاری کارگاه ها در حوزه مدیریت،رفتارشناسی و توسعه فردی به علاقه مندان در رشد و تعالی شخصی و اجتماعی یاری رسانم.

02126134155
09124249511
09359863007

test-disc

Behavioral-teacher

aldaghi-disc-tutor

تست دیسک

رفتار شناسی

استاد رفتارشناسی

رفتار به مجموعه واکنش ها و کُنش های پدیده ها، گفته می شود.

شناخت و شناسایی این رفتارها امکان پیش بینی، کنترل و تغییر رفتار پدیده ها را مُیسر می سازد. در مقوله تجارت و بازار، مطالعه رفتار مشتری، رفتار کارکنان، رفتار سازمانی، رفتار خانواده و سایر اجزاء از اهمیت بسزایی برخوردار است که باید با روشهای علمی و تحقیقاتی به آن پرداخته شده و در عصر حاضر عامل اصلی موفقیت و خوشبختی انسانها، توانایی برقراری ارتباط اثربخش و حرفه ای با دیگران است. به عبارتی کسانی که دارای ارتباطات هدفمند وگسترده هستند، جزء موفق ترین افراد در جامعه می باشند.

دلیل علمی لزوم برقراری و حفظ ارتباط با دیگران این است که تمام نیازهای انسان، اعم از مادی و معنوی، برای ادامه ی حیات و بقای نسل، امنیت، تأمین معاش، آسایش زندگی، رفاه اقتصادی، افزایش آگاهی، رفاه اجتماعی، بالا بردن سطح زندگی و برخورداری از دستاوردهای ناشی از کار، تخصص و پیشرفت های علمی و تکنولوژیکی دیگران به وسیله اشخاص دیگر، اعم از اشخاص طبیعی  و حقوقی تأمین و برطرف می شود.

استاد رفتارشناسی

هدف اصلی در یادگیری الگوی رفتاری دیسکdisc نه تنها کسب نتایج دلخواه از مذاکرات کاری، روابط خانوادگی و ارتباطات دوستانه می باشد. بلکه باید برای تعامل بهتر با دیگران بیاموزیم با هر تیپ رفتاری چگونه و با چه روشی رفتار نماییم.

مولفین با بهره گیری از تجربیات خود در فعالیت های امور سازمانی، روابط خانوادگی، امور اجتماعی، خیریه، مدارس، برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های مختلف جهت اقشار مختلف جامعه از سن 12 سال به بالا در زمینه علم رفتارشناسی و تاثیر آن در بهبود روابط بین فردی بر این شدند که کتاب جامع و کاملی در این حوزه جهت بهره وری شخصی واجتماعی عرضه نمایند.

همچنان که می دانیم رفتار یک فرد، نشانگر شخصیت آن فرد است. به عبارت دیگر، بعضی از رفتارهای ما ناشی از وراثت و ذات ما می باشند و بعضی دیگر ناشی از سبک تربیت و محیطی که در آن زندگی کرده ایم. در حقیقت رفتار زبان جهانی چگونگی بروز اعمال یا اعمال قابل مشاهده ی انسان ها می باشد و ما به عنوان پدیدآورندگان سازمانها، افکار انتزاعی و گفتار پیچیده‌ای داریم، که این امر باعث می‌شود رفتارمان اغلب برای مخاطبان مبهم باشد. از این رو، تمایل برای تدوین استانداردهای اخلاقی به عنوان راهنما و مشوقی برای رفتارهای پسندیده فردی در سازمانها  رو به افزایش است. هر سازمانی باید از کدهای رفتاری برخوردار باشد، این کدها هم به عنوان راهنمای رفتار داخلی در سازمان و هم بیانگر ارزش‌ها و تعهدات بیرونی سازمان می باشد.

بهترین عملکرد زمانی اتفاق می افتد که کارکنان حتی زمانی که تحت نظارت نیستند رفتار درست را انجام دهند، اما آیا کارکنان می دانند در شرایط مختلف کدام رفتار صحیح و کدام رفتار نادرست می‌باشد؟

 

 

استاد رفتارشناسی

 

امیر حسین الداغی

مشاور و مدرس  اصول و فنون مذاکره و شخصیت شناسی، حل تعارضات سازمانی و خانواده
09124249511
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تمام حقوق این سایت متعلق به موسسه پرواز ذهن می باشد

تمام حقوق این سایت متعلق به موسسه پرواز ذهن می باشد